Parcelstore
Wij zijn een afhaal- en verzendpunt voor uw pakketten. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de transporteurs en hun werkwijze. Klachten of opmerkingen kunnen door ons niet verwerkt worden, hiervoor verwijzen wij u graag door naar de desbetreffende transporteur. Pakjes worden acht dagen bewaard en dan teruggestuurd. Indien door omstandigheden onmogelijk is om pakje af te halen, contacteer ons met onderstaand formulier om uw pakje langer bij te houden.
levering tussen 16u30 en 17u00
verzende en ontvangen
verzenden is gebruik eigen label
breng de laatste drie cijfers mee van uw trackingcode
OOK LEVERING OP ZATERDAG
levering tussen 14u30 en 15u30
verzenden en ontvangen
verzenden is gebruik eigen label
breng de laatste drie cijfers mee van de trackingcode
KOMT NIET OP ZATERDAG
Meest gestelde vragen en opmerkingen
Ondertussen doen wij al een tijdje de afhandeling van pakketten… Het zijn steeds weer terugkomende problemen en klachten die naar ons worden gericht en zelf niets aan kunnen doen. Hierbij de meest voorkomende problemen/opmerkingen en het bijpassende antwoord.
De chauffeur is niet komen opdagen?
Veel hangt af van de ronde of de tijdsindeling om de pakjes rond te brengen. Ook de hoeveelheid kan een rol spelen waarom ze niet bij u langskomen. Organisatorisch is het niet steeds mogelijk om alles op tijd bij de klanten te leveren. Het is niet wij die bepalen wat wel of niet afgehaald moet worden. Bij klachten, kunt u de desbetreffende transporteur contacteren voor vragen en opmerkingen.
Waarom leggen ze het niet voor de deur of bij de buren?
In het verleden is gebleken dat veel pakjes werden ontvreemd of vernield door vandalisme of weersomstandigheden. Hierdoor worden pakjes niet meer gewoon afgedropt, maar veilig opgeborgen in een pickup point zoals bij ons.
Ik had een briefje gehangen?
De meeste van de chauffeurs zijn van buitenlandse oorsprong en zijn de Vlaamse/Nederlandse taal niet machtig. Hierdoor kunnen ze uw briefje niet lezen/noch begrijpen en opteren ze altijd voor de meest veilige methode = pickup point.
Ik was thuis, maar niemand gezien?
Veel hangt af van de ronde of de tijdsindeling om de pakjes rond te brengen. Ook de hoeveelheid kan een rol spelen waarom ze niet bij u langskomen. Organisatorisch is het niet steeds mogelijk om alles op tijd bij de klanten te leveren. Het is niet wij die bepalen wat wel of niet afgehaald moet worden. Bij klachten, kunt u de desbetreffende transporteur contacteren voor vragen en opmerkingen.
Men had gezegd dat tussen x uur en x uur zou geleverd worden?
Veel hangt af van de ronde of de tijdsindeling om de pakjes rond te brengen. De tijdsindicatie is steeds informatief en niet bindend. Een bezorging hangt af van heel veel factoren: personeel, drukte, verkeer, weersomstandigheden, etc… Pin je dus nooit vast op een uur!
Gelieve mijn pakket langer bij te houden.
Gelieve dit formulier enkel te willen gebruiken bij niet voorziene omstandigheden! Voorbeeld: op reis, ziek, etc…
Bij misbruik of niet of tijdig afhalen pakje, zal dit retour gestuurd worden.