Trage laptop?
Virus?
Windows probleem?
Batterij | Scherm?
Bij ons kun je terecht voor vakkundige herstellingen van laptops van alle merken. Of je nu een probleem hebt met je scherm, toetsenbord, batterij of software, onze knowhow zorgt ervoor dat jouw laptop snel en betrouwbaar gerepareerd wordt. We gebruiken enkel kwaliteitsonderdelen en bieden een snelle, professionele service. Neem contact met ons op voor een diagnose en prijsopgave!

BATTERIJ
HERSTELLING
SCHERM
HERSTELLING
HARDWARE
HERSTELLING
INSTELLING
WINDOWS
PROBLEMEN
JAARLIJKS
ONDERHOUD
VIRUS
VEILIGHEID
UPGRADE
SNELHEID
OVERZETTEN
DATA
HULP
GEBRUIK
De nummer 1 in Brugge en omstreken voor herstelling van uw laptop.
Snelle herstelling
Originele onderdelen
Garantie na herstelling
Bypass defect toestel
Veel gestelde vragen…
Hoe lang duurt een herstelling?
De meeste herstellingen duren tussen 1 werkdag en 3 werkdagen, al naargelang welke herstelling er moet gebeuren.
Welke model van laptop heb ik? Hoe te herkennen?
Indien model niet aan de voorzijde vermeld staat, dan is deze eenvoudig te herkennen aan de onderkant.
Draai uw laptop om en zoek naar het identificatieplaatje of tekst. Maak hier indien nodig een foto van met je smartphone, dit zal eenvoudiger zijn om de juiste cijfers en letters af te lezen.
Enkele voorbeelden
![]() |
![]() |
![]() |
Hulp nodig bij jouw vraag ‘Welk model laptop heb ik?’
Wil je een herstelling aanvragen en weet je niet zeker welk model je hebt? Dan staan we klaar in de shop om jouw toestel te identificeren. Je ontvangt in de meeste gevallen ook direct een prijs.
Ben ik alles kwijt na een herstelling?
Zolang er geen ingrijpende werken of grote gebreken zijn op de harde schijf, verlies je geen gegevens of data.
Waarom hebben jullie de toegangscode/paswoord nodig?
In de meeste gevallen is er toegang tot de laptop nodig om het apparaat na te zien en eventueel uitgebreide tests uit te voeren. Je kan het vergelijken met je auto dat naar de garage moet… en daar zet zonder sleutel? De garagist zal ook niet veel kunnen doen.
Kijken jullie naar mijn documenten en afbeeldingen?
Neen, in de meeste gevallen werken wij aan uw toestel via opdrachtprompt en staat alles in bestandsnamen. Ook staan we garant voor de grootste discretie.
Dit ziet er zo uit